czwartek, 14 czerwca 2012

KALEJDOSKOP ŚLĄSKI - 14.06.2012 czwartek "...nowa Strategia Promocji dla Katowic, z nowymi hasłami, logo itp, po raz kolejny..."

Kalejdoskop Śląski" autorski program red. Klaudiusz Głombik wykonany dla Radia Piekary 88,7 FM - materiał archiwalny.
.
Licencja Creative Commons
Kalejdoskop Śląski 14.06.2012 wtorek by red. Klaudiusz Głombik is licensed under a Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Unported License.
W oparciu o utwór dostępny pod adresem reportofon.wrzuta.pl
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://reportofon.wrzuta.pl/audio/8Embd1cgMuy/kalejdoskop_slaski_14.06.2012_czwartek.
======================================
TEMAT AUDYCJI ze wstępu programu –
Tym razem o Strategii Promocji Katowic mają się wypowiedzieć sami mieszkańcy Katowic.
Ale zanim to zrobią powinni się dowiedzieć jak przebiegała dotychczasowa, jakie były jej założenia i w czym mają wybór. I w zasadzie tak została sprawa przedstawiona na witrynie Internetowej gdzie można wziąć udział w ankiecie dopowiadając na pytanie jakich Katowic oczekujemy, co się w nich nam podoba a co przeszkadza. Tu i teraz rozmawiamy o hasłach, symbolach i logotypach na podstawie których to komunikatów tak jednym rzutem oka będzie można domyślić się o co chodzi w całej strategii. Na początek opinia agencji marketingowych opracowujących strategię, później wydziału promocji UM w Katowicach. Zapeszamy

Witryna o której mowa to www.opowiedzkatowice.pl i działa od wczoraj aż do 22 czerwca w formie ankiety dla celów wspominanej konsultacji społecznej, być może warto oddać głos
======================================
Wszelkie prawa autorskie i pokrewne zastrzeżone, kopiowania rozpowszechnianie bez zgody autora oraz redakcji zabronione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz